Halsont o allmänt seg

Jag har fruktansvärt ont i halsen också fryser jag som bara den alltså.
Jag vill ha strepsils, vilket jag också har men jag vill ha strepsils Citron & örter, kan någon förklara för mig varför den slutat säljas, det är veldigt depp, för den var lätt bäst av alla strepsils liksom. Sist jag åt dom var i Sälljsö 2007, och jag tycker verkligen att dom borde börja sälja dom igen alltså. Okey jag vet vi snackar om en halstablett nu, men ska jag vara ärlig så tyckte jag den fungerade bäst av dom alla! Aja, sånt är livet ibland, man kan inte alltid få som man vill, även om man skulle önska det ibland men.

Dagen idag har varit fruktansvärt seg, och det menar jag verkligen. Jag har verkligen inte gjort något, och jag är fruktansvärt trött om jag får säga det själv. Vi for ut till Djäkneboda och bjöd Lars mamma på mat, det är ungefär allt vi har gjort idag. Jo jag har skruvat ihop min nya datastol också. Men utöver det så har vi inte gjort något annat än att sitta och se på TV typ.
Jag har verkligen inte orkat göra något alls, har varit så fruktansvärt seg hela jag alltså, ja suck.
Imorgon får man väl ta o göra något vettigt ist, jag funderar på om jag ska ta mig en sväng ner på stan, men jag får se om jag orkar det överhuvudtaget men, så seg som jag är just nu känns det verkligen inte som jag skulle orka något alls imorgon, men vi får väl se som sagt.
Men nu blir det att gå o dricka lite glögg och se på nått bra program på TVn om det finns något sånt men aja.
KRAM<3

Saknar Strepsis Citron & Örter<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback