julafton:D

God jul igen på er allihopa :D hoppas iaf ni har haft en riktigt bra jul, för det har jag haft:D
Har fått en massa roliga saker som jag önskat mig, guldvärt<3<3 Och jag ahr helt enkelt haft en helt underbar dag i helhet(= Jag hoppas verkligen att ni andra också har haft det(=
 Imorgon blir det ner på stan och hämta cykeln:) Sedan blir det nog bara chill hela dagen faktiskt (=

Min dag har som sagt vart underbar:) Började med att vakna hos farsan vara där till brsohan kommer,sedan fara hem efter ett tag se på kalle och allt det som hör till, för att sedan kommer mormor och morfar och det bblir mat(=.
öpnna paket och sedan sjuktsar vi hem morfar för att sedan spela ett parti TP, gick ju bra jag o mormor vann XD
Och nu sittar man här inne, utan sin nya datastol som för dendelen inte gick att montera ihop, mysko :O men men vi fixar det imrn:D
 julklappar:

  • örhängen
  • halsband med örhängen
  • silversked
  • vinglas
  • pengar
  • hedset
  • kläder
  • nya slalomglasögon
  • palestinasjal
  • datastol
Känns som om jag glömt något :O Men jag vet inte vad, men nu ska ag gå o fika, ha en bra dag imrnKRAM<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback