Julkänsla?

Varför ska det vara så fruktansvärt svårt att gå frisyren att bli normal när man har klippt sig, det är så otroligt snyggt när man kommer hem från frisören och så, men sedan morgonen efter när man ska försöka göra något vettigt utav frisyren så är det klart som fasen att det inte går att göra något av det! Blä, det är rätt jobbigt faktiskt! Men men jag har iaf gjort så gott jag kan med frisyren, har dock inte lyckats så fruktansvärt bra men alltså, det får duga ändå!
 
Har egentligen redan börjat så jag ska skynda mig till skolan nu, har SO prov men jag kan inte ett skit, omprov för den delen också men! Jag sa att jag skulle plugga igår? har jag gjort det? Nä det har jag inte. SUCK med väldigt stora bokstäver alltså! Nej usch!
Sedan har vi möte med syv en i eftermiddag, det känns ju inte heller så taggat om jag får säga det själv faktiskt! nej USCH!
Jobbig dag idag!! och det menar jag men jag ska inte klaga, jag vet. Sedan ska jag typ vara med Denise i eftermiddag som det ser ut nu om det inte kommer något ivägen förstås, men det hoppas jag att det inte gör!

BTW så är det 13 dagar kvar till jul nu, är det någon som har någon julkänsla, för det kan jag meddela er att det har inte jag, inte det minsta för att vara ärlig faktiskt! Men men det kommer väll antar jag. Nu måste jag rappa på och gå till skolan, skriver väll något i eftermiddag eller ikväll antar jag! KRAM<33


Ingen julkänsla alls här inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback