Korthåret!

Ja, ja nu har jag klippt mig också, och jag som verkligen bara hade tänkt toppa håret, men ack nej så blev det ej, lite mer än att bara toppa håret. Eller inte så lite för den delen heller, men nu har man korthåret, och ska jag vara ärlig så känns det faktiskt riktigt skönt! Nu är man av med det tjocka långa håret som egentligen mest bara var ivägen om jag får säga det själv! OCh det menar jag verkligen också! MEn nu lär det ju bli att gå upp lite tidigare på morgonen och styla håret också! Men det är väll sånt man får leva med! jag är ändå nöjd med mitt hår:)
 
Mor har varit och kollat på en lägenhet ikv, tydligen var det inte så fin! Och om jag får säga det själv så tycker jag att vi ska flytta till lägenheten på umedalen, men det är ju jag de. Sedan lär det ju knappast bli så men man lan ju som sagt alltid önska. Och dessutom får mor närmare till jobbet om vi flyttar till umedalen också :). Finns en massa fördelar, men som hon nog helst inte vill se faktiskt! Men, men man får väll se hur det blir. Personligen är jag grymt less på teg faktiskt! Även om jag samtidigt tycker teg men aja, det finns sina skäl till varför jag är grymt less på teg också!



Ny frisyren och korthåre! Kan man ju lätt säga!

KRAM<3

Jag saknar dig<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback