London!

Jag har inte orkat engagera mig i att skriva ett inlägg om london och just för närvarande har jag relativt brottom faktiskt, men jag ska försöka slänga ihop något i all hast innan jag ska hoppa på bussen och åka upp till Umedalen och vara barnvakt åt Anton! Blir fun'!

Okey, nu till London dårå!
Åkte ifrån umeå 1005 med en buss ner till sundsvall för att sedan byta till tåg mot stockholm och sedan tåg till Nyköping. Det hela rullade på ganska bra och vi tog oss fram. Flyget lyfte sedan från skavsta i planerad tid ungefär och vi var framme 2310 lokal tid. Men sedan innan vi fått våra väskor och tagit oss in till london så var klockan rätt mycket. Vi hoppade på en buss för att sedan byta. Det flöt på tills det att vi skulle byta buss. Och vi åkte och åtke och åkte. Och tillslut var vi tvungen att fråga någon, som då sa att det var flera hållplatser tidigare. Så då var det bara av bussen öfr att sedan gå och åka taxi till hotellet. Vi var då inte framme på hotellet förän klockan var 0400 svensk tid. Någ trött efter att ha gått upp hlav 7 morgonen innan. Sedan fick vi rummen, och mitt och Åsas rum var möggligt och sedan byta rum. Och klockan var säker halv 5 svensk tid. Och inte kunde vi då sova på direkten heller för den delen, men tillslut så somnade vi iaf. inte många timmars sömn där inte. Och sedan försöka få liv i Åsa vilket inte visade sig vara det lättaste preics! Men vi tog oss upp tillslut iaf. För att sedan äta frukost i halvvaket tillstånd. Sedan skulle jag då göra mig iordning, då knackar det på dörren och en av hotell recptionisterna säger att vi måste byta rum för det är en familj som har bokat det rummet vi hade då. Och för den delen såg han ut som en läkare också! Men då var det bara att hämta Åsa för att kolla på det nya rummet, jo det var ju ganska fint ändå. Tar nyckeln, går till vårat gammla rum hämtar våra saker och när vi kommer till årat nya rum kommer det ut en kille med vår TV, undrar hur våra miner såg ut då om jag ska vara ärlig. Iaf så skulle han då bara byta TV så vi fick flatscreens, med en massa kanaler på!
Den dagen var rätt seg, vi drog oss in till picadilly och kollade runt där i några timmar och drack charry mocca på starbucks, underbart gott om jag ska vara ärlig faktiskt!
Dagarna rullade på rätt så fort och vi hade det bara trevligt, han göra en massa roliga saker gå på madam tussaudse(stavas dt så) och gå på naturhistoriska museet, och en massa annat också!
Jag hade det verkligen underbart i London och jag vill verkligen åka tillbaka dit fler gånger!
PUSS<333



1. Hamburgaren på donken i brixton! 2-3 picadilly cicus 4. rummet. 5 Bussen påväg in till brixton 6-14 på madam tussaudse(jag vet inte hur det stavas) 15 utsikt från rummet. 16. naturhistoriska museet. 17. påväg till naturhistorska museet. 18-21 på naturhistoriska museet! 22, vid någon gata på picadilly. 23. på hotellet. 24. Bada fotbad med icke fungerande kallvattenkran. 25. Morgonen då vi for hem. 26-28 i nyköping. 29. Hotell foajen!

Det var allt! Nu ska jag baka. KRAM<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback