Love u!

Goddag där ute i kylan, för inte är det då spec varmt ute kan jag påstå! Nej usch kylan biter i kinderna så fort man går ut känner jag! Men egentligen gör det inte så mycket faktiskt, det är vinter, det är snö och det är snart jul! Hallå, snön har vart kvar länge nu, det känns faktiskt underbart, jaja det kan gärna komma mer snö och så men. Det känns ändå skönt att det ändå är snö kvar! Annars brukar den ju alltid försvinna! Åh vad glad jag blir! Jag vill fara och åka slalom men inte för att jag tror att det finns ngnstans att åka just nu men alltså ändå liksom! Också vill jag köra skoter xD men det lär ju dröja till iaf efter nyår då vi ändå inte kommer kunna ha möjlighet att fara upp till stugen förräns efter nyår, som det ser ut nu iaf.
Men det blir nog bra ändå :)
 Nu ska jag snart fara och klippa mig, får väl se hur det blir av det men :) aja jag hoppas jag att det blir bra :)
Nu måste jag sluta. KRAM<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback