Miss U<3

Om du bara viste hur mycket du betyder för mig, och om du bara viste hur mycket jag verkligen litar på dig<3
Du är inte som någon annan, du är underbar Och jag älskar dig!
Du betyder så oerhört mycket för mig, så det går inte att beskriva!
 Om du viste hur mycket jag saknar dig mellan gångerna vi träffas. Och bara 5 minuter kan göra väldigt mycket i en persons liv! Bara 5 minuter ibland!
Vill verkligen bara säga TACK FÖR ATT DU FINNS<3


saknar dig<3



Var iaf i skolan idag, våran OTROLIGT långa skoldag var så fruktansvärt ansträngande, eller hur det nu var men ha,ha. Började 1205 och slutade 1315, det var sjukt slappt måste jag säga, men det var ändå värt:)
Så efter det for jag hem och satte mig och bölade framför bildspelen från Norrbyskär och från Sällsjö<3 är faktiskt grymt nöjda med dom<33
Sedan drog jag iaf ner på stan och träffade Cariina, btw tack för presenten:) Sedan möte på junis, giock faktiskt bra:)
Sedan skjutsade Cariina upp mig till Umedalen, var där en stund innan jag drog hem igen haha.
Tack för en underbar dag<33

miss U<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback