saknad!

Nu har vårat besök farit hem, och jag sitter och lyssnar på musik. Ska snart gå och se på film eller något i den stilen typ.
Vill helst inte tänka alls idag, saknar dig så otroligt mycket ska du veta! Och jag menar det verkligen, också vill jag till Sällsjö bara för att jag kan släppa allt annat där och bara kuna få slappna av och kunna göra det jag älskar mest av allt!
Suck, jag längtar verkligen grymt mycket nu alltså<3 Ta mig sådär 2 månadet framåt i tiden gärna nu, eller låt iaf tiden gå fort så jag får fara dit snart<3  Och varje gång jag tänker på det så saknar jag dig ännu mer! Jag behöver dig här, just nu. Jag gör verkligen det, men jag kan inte förklara varför, jag bara behöver dig. Jag behöver dig som lyssnar på mig och ser mig för den jag verkligen är. Jag behöver någon som tycker om mig för den jag är och det jag gör, som verkligen uppskattar mig, och inte klankar ner på allt det jag gör!
Saknar dig<3

Jag saknar dig ;_;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback