suck

Nu sitter jag här inne i datarummet igen och är sådär otroligt less på att sitta vid datorn egentligen. Jag vill vara ute ist. Vill göra något, men jag orkar inte. Vill se på filmen men hittade inte filmen som jag ville se, eller jo men det skulle ta jävla 12 timmar att laddahem den, vem har den orken? inte jag iaf.
Vill helst bara sova just nu också. O allt bara skiter sig. USCH! ORKAR inte. Och folk vet bara en bråkdel av vad det egentligen handlar om! ORKAR INTE, jag ORKAR verkligen INTE! Så är det bara!

For upp till Umdalen ikv, var inte där så länge men, en stund, och det räckte. Att bara få komma bart en stund! Kunna släppa allt annat bara ett tag! Det hjälper verkligen. Thx<33

Har bakat en massa idag också! Det blev kletigt men det funkade ^_^ så nu har vi en massa julgodis hemma! det är fint! ok dom står ute på balkongen men ändå liksom, det är snart jul 18 dagar kvar! Och jag önskar mig nästan inget om jag ska vara ärlig!
Eller jo en palestinasjal!! en svart/vit!
Nu ska jag dra! kram<33


Om någon vill köpa en julklapp åt mig kan ni ju köpa en palestinasjal en svart/vit!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback