TACK<3

Jag vill förklara, men jag finner inte orden som jag ska använda. Jag vill att du ska veta. Men orden räcker inte till!
Du har gjort så otroligt mycket för mig och jag älskar dig!  I mina ögon är du verkligen underbar! Och jag skulle verkligen inte orka utan dig! Du betyder verkligen oerhört mycket för mig och det vet du!
Du betyder mer för mig än vad jag kan förklara! Tack för att du finns<3 Du får mig verkligen att orka!
 Jag vill skriva och förklara, men jag vet inte vad jag ska skriva för att det ska räckatill! Orden är för små! Dom förklarar inte tillräckligt mycket, och jag finner inte dom rätta orden som jag ska använda heller! FInns så mycket jag vill säga, men jag vet inte hur!
 TACK<3


Något som du nog fått mig på rätt spår mot! TACK<3


Ger dig en ros för att visa min tacksamhet mot dig, men det räcker inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback