Tired!!!

Amanda är väldigt, väldigt trött just nu håller helt ärligt på att somna, jag fattar inte vad det är, as störande liksom. Fast jag har sovit as mycket både igår och idag. Men men så är det väl ibland antar jag. Kanske jag borde gå och sova fast klockan bara är 9 HM.
 Imorgon blir det hursom Leos lekland med Junis, *tired* lär ju bli kul ändå :D känns ändå rätt taggat faktiskt.
Ska väl fara ner mot stan strax efter 11 så jag hinner dit i tid. Sedan är man väll hemma igen vid 6 halv 7 någon gång skulle jag tro. Orkar inte skriva mer nu, mina ögon sover redan känns det som.  Och jag har ont i exakt hela kroppen, drygt oja.
Blev ett "vara jobbig inlägg" ;P
KRAM<3


Saknar dig, saknar dig, saknar dig<33 Saknar dig jätte mycket, och jag behöver dig!


saknar dig;_;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback