Sliten, och less

I need you. Jag behöver dig verkligen, det gör jag verkligen.
Orkar inte mer, det är jobbigt, jag är less, och jag behöver någon som lyssnar på mig, och som orkar med mig.
Suck, allt bara skiter sig för närvarande, och allt bara är jobbigt. Och jag saknar dig C!! Jag behöver dig!
Orkar egentligen inte skriva något heller för den delen, vill helst gå och sova känns det som, men jag orkar inte sova heller för den delen heller. Känner mig as trött och helt sliten i hela kroppen också, men jag vet inte varför:O
Nä, suck, vet inte ens vad ajg ska skriva så jag orkar inte engagera mig i det just nu.

Jag har iaf vart nere på stan idag, skulle kolla om ARi var på junis, vilket han inte avr men. Fick iaf en julklapp av junis. Uik boken "färdväg mot stjärnorna" Tack<3:)
Imrn har jag aif bestämt mig för att jag ska ner, om jag hinner innan allt stänger och köpa mig någon snygg tröja eller ett snyggt linne :D.
Också tycker jag att någon social prick kan träffa mig och vara lite social :]'
Men nu ska jag iaf gå och fika med familjen och typ se någon film kankse (=. KRAMEN<3

Saknar dig, och jag behöver dig verkligen just nu C! Miss u<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback