Slalom<3

Jag är väldigt sugen på att åka slalom nu måste jag säga!! Det känns taggat! Men jag lär ju få vänta ett tag till innan det är dags att dra fram slalompjäxorna och slalomskidorna, men det känns grymt kul att det är vinter, ge mig slalom är allt jag har att säga typ ^_^ Men men.
Kom typ nyss hem ifrån Farmor och Farfar, har  vart hos dom o hälsat godjul o fikat och så! Det var rätt så trevligt.
Men blä så less jag blir att alla klagar på mitt umgänge! KAn någon liksom bara knipa någon gång, det är precis så det känns nu om jag ska vara ärlig. Suck!
 Jag har iaf gjort bort SO provet idag, o det gick väll som det gick kan vi säga det räcker! Men vi får väll se om jag klarade det eller inte, man kan ju alltid hoppas på det bästa somsagt:)
 Idag är jag grymt missnöjd med mitt hår och ångrar mig verkligen! PISS också, men som tur är växer det ju ut. Aja kan nog bero på att jag imorse var SÄMST på att fixa håret och då menar jag verkligen SÄMST med grymt stora bokstäver också för den delen! MEn sånt är livet ibland xP

 Jag är grymt less nu, känns som om jag går runt med en stor klump i halsen dag ut och dag in och den försvinner verkligen aldrig, känner mig som om jag har gråtet i halsen hela tiden och att tårarna skulle kunna komma närsomhelst.
Orkar verkligen inte det här längre, men åh.


 Jag saknar dig, jag saknar dig otroligt mycket! Kan inte beskriva hur mycket du verkligen betyder för mig!
Okey, känner mig barnslig du har inte vart borta länge, men jag saknar dig ändå! Du betyder så oerhört mycket för mig så det finns inte! Tack för att du finns och att orkar lyssna på mig<33 Saknar dig <33

Nä nu ska jag göra något vettigt KRAM<3


Ta mig dit<3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback