slapp dag

Kan inte beskriva med ord. För det finns inga ord som är tillräckliga för att kunna förklara, jag önskar verkligen att jag kunde, kunde förklara. Jag har gjort mitt bästa och jag hoppas att dt duger! Men annars så finns det inga ord. Alla ord i världen skulle inte räcka till för att förklara. Hur mycket jag än skulle vilja så går det bara inte liksom.
 Du betyder verkligen oerhört mycket för mig, och det vet du. Och utan dig skulle jag verkligen inte orka.
Och dt menar jag verkligen. Du får mig verkligen att vilja, och att orka. Du betyder verkligen oerhört mycket för mig!
Tack för att du finns<333


Du betyder verkligen oerhört mycket för mig! och du vet vem du är!


God kväll kanske man ska säga också ja! Jag är grymt trött och vill egentlige gå och sova redan nu, men vem vet man kanske missar något! Nä skämta bara men! Ne klockan är inte ens 9 orkar inte gå och sova än faktiskt!
Dagen i ära har varit grymt slapp, precis som hela helgen faktiskt! Drog ner på stan, men ofc var inget öppet bara för att jag ville att det skulle vara det! Så jag drog upp till Umedalen och var där i några timmar ist, innan jag drog hem för att käka. Det är faktiskt allt jag har gjort idag, och det är faktiskt grymt skönt att inte behöva göra så mycket jämnt har jag upptäckt, det är ganska skönt att bara vara ibland också! Sån var jag inte föut! Men man måste ju slappna av ibland också!:P
Nä men ärligt jag har blivit lite sämmre på att blogga nu känner jag och jag borde verkligen ta tag i bloggandet igen, fast konstigt nog har jag fler besökare nu än vad jag hade när jag bloggade mer. Hm världen är mysko ibland!

Imorgon blir det nog slapp dag det också, skola sedan vet jag faktiskt inte vad jag ska göra! Jag hittar nog alltid på något skulle jag tro! Det lär väll bli stan eller något annat i den stilen kanske! Känns värdare det än att sitta hemma iaf! Sedan får vi väll se vad det blir jag hittar på men något blir det alltid, eller jag hoppas iaf det!
Nä nu ska jag ta och avrunda detta inlägg och sätta mig och se på film! kram<3

Du betyder<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback