i Love you!

Sry att jag inte vart så aktiv på bloggen dom senaste dagarna, men igår bråkade jag med Mor, så hon tog bort min användare, men nu har jag som sagt fått tillbaka den. Men nu sitter jag här inne i datarummet, som jag annars brukar tycka är as varmt, och har på mig mjukisbyxor, t-shirt och en tjocktröja men håller ändå på att typ frysa ihjäl känns det som.
Har vart hemma från skolan idag, är typ sjuk men har ändå inte feber, det känns grymt mysko, och världens osta har jag, men jag hoppas iaf att jag mår bättre imrn, då jag ska ner på stan och träffa Cariina o lämna min present till henne.
 Och min skoldag imorgon är fett ovärd, börjar 1205 och slutar 1300 typ, känns ju inte fullt så värt kan jag ju säga, men men så är det innan lovet


Vet du om att du verkligen betyder jätte mycket för mig, och att du får mig att att orka! Du peppar mig och får mig att se saker och ting från den positiva sidan, och inte bara vända på det och se det negativit. Du får mig att vilja och att orka, att inte ge upp och bara lägga mig ner och låte folk stampa och sparka på mig. Du får mig att resa mig upp och sätta stopp för det ist. Du får mig att inte slå på mig själv.
Du lyssnar på mig, och finns för mig när jag verkligen behöver det.
Tack för att du finns & jag älskar dig<3


I love you, i do!<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback