BLÄ

Det är tisdag idag. och jag borde göra mig iordning flr jag börjar snart. Men jag är jätte trött. Inte får amn sova heller, dom håller på att renovera lägenheterna under oss. Det känns väldigt taskigt att dom förstör min sovmorgon;_;.
Ska klippa mig idag, men jag vet fan inte hur. Sedan är det teater ikväll. det känns ännu jobbigare. Allt är bara SÅ jobbigt just nu;_;. jag vill verkligen bara sova. Men jag får ej missa en lektion. då blir det inge fjällen;_; som jag ser framemot SÅ mycket.. Har varit duktig igår. Sa till mig själv att ag var less på att ha massa kontakter på msn som jag ej känner. och som jag blockerat. Eller som bytt msn, osv ni fattar. så jag rensade ut massa kontakter, jag hade över 275, nu har jag 116. nu känner jag mit stolt. Jag måste gå nu. Vi ses. kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback