Det är bara 14 dagar kvar nu!

Så, nu har det gått ännu en vecka det rullar på som vanligt typ. Gjorde färdigt matte provet idag. Det var ganska lätt, Eller ja, vi får väll se hur det går, får veta hur det gick på tisdag. Har lång helg i helgen, vi har studie dag på måndag så då är vi lediga, riktigt trevligt faktiskt.
Men i helgen blir det nog bara att ta det lugnt. Ska på gudstjänst med Emma om ett tag, sedan blir det gudstjänst med Emma igen på söndag. Då måste jag ju gå upp tidigt, det kändes jobbigt.  Annars blir det nog inte att jag gör så mke i helgen. Kanske far på bräntis eller far och tittat på uv.rugby, om jag får. Annars blir det typ kompisar.
Jadu, jag känner mig väldigt trött idag, det är ansträngande att gå i skolan. *gäsp*
Hade styrelsemöte på Junis igår. Lite drygt, men vi kom fram till endel vettiga saker ändå. Orkar ej dra detta här och nu. Men det var vettigt. iaf.
Fick rumsindelningen igår också. Var lite missnöjd med vars jag skulle sova tills jag tänkte efter. Jag ville först sova i annexet men jag ska sova i en stuga. Vi är 11 personer i en stuga, utan vuxen, kändes ju nice=) ändå.
Blir stuga nu iaf. Det kommer bli as nice. Slipper man vara tyst typ klockan 10. *små ler* Taggar nu då. Det är bara 14 dagar kvar <3

Jag måste sluta säga att folk är trevliga enligt fia, för då låter jag som en gammal gumma ;_; Dumma Fia
Men nu ska jag dra, hare bäst kram

saknar dig<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback