fjällen idag

Godmorgon är rätt så trött faktiskt. Vaknade typ klockan halv 7 *gäsp*. Jag är jätte trött. gick och la mig typ 10 igår kväll. Och jag somnade nästan direkt, men jag hade somnat ännu fortare om det inte varit för min djävla axel som jag har så fruktansvärt ont i. Men jag somnade tillslut iaf. Jaja. Nog om det nu.
Jag åker iaf till fjällen med Junis idag. Det kommer bli sjukt nice. Bara massa trevlig folk att vara med. Kommer ha sjukt kul. Kommer nog blogga lite därifrån också.
Vi ska sammlas på Junis 1630 Idag, sedan så åker vi så fort som möjligt. Måste försöka gå på ica. och köpa dricka eller ngt annat gott att ha på bussen har bara en 200grams ica mjölkchoklad. (Den smakar mer blockchoklad än mjölkchoklad^_^).
Och jag har typ nästan packat klart allt. men bara nästen. Har lite kvar. typ långkalsonger, som jag glömt att packa *smarta jag* men det hinner jag när jag kommer hem. Slutar 1215. Eller ja, jag har lunch då, men men. 
Ska göra iordning min sallad då jag kommer hem. Ska göra köttbullssallad. *gott*.
Och typ packa ngt att läsa. måste ladda in ännu mer musik på min mp3. Men det kommer jag hinna också. *gäsp*

Jaja, jag måste sluta nu. Vi syns.

Smsa!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback