Jag är less

Varför ska allt vara så djävla svårt jämnt? Kan ni inte bara fatta någon gång. Satan så less jag blir på det här.
Jag kan inte äns få en chans att visa att jag kan. Nej, då tror ni mig inta. schyst.


Åh, jag är så less just nu. Och jag vill helst bara lägga mig ner och sova tills jag ska till fjällen. Det känns verkligen så just nu. Allt är jobbigt i skolan just nu. Och massa annat skit. Spola fram tiden lite?
Jag orkar inte detta just nu. okey? Och jag BLIR DJÄVLIGT less på alla människor som pratar med mig på msn just nu. *DÖ*! Och jag är jätte sur. utan någon som helst anledning. Eller jo *hatar*
Åh jag vill bara SOVA SOVA SOVA. SOVA. JAg vill ha sportlov nu. jag vill bort, jag vill till fjällen med er, jag längtar<3
Åh. Jag har verkligen en dålig dag idag, varför just idag. jag ska ju till Ersboda och baka med Emma;_;
Fy. Jag förstår inte. Jag vill inte ha en dålig dag idag okey?

Fick tillbaka matte provet igår. jag klarade det. Okey. Hade engelska prov igår, var ledig i måndags. Sedan friluftsdag imrn. Jag är verkligen verkligen inte taggad på det. Låt mig sova då. Och ja. Jag vill ha helg nu. Jag vill SOVA. Och massa blepa. Nästa vecka <3
Nej, jag måste rycka upp mig nu. orkar ej vara sur längre. Och jag måste laga mat. Och städa mitt rum. =(. Nej, nu blev jag gladare=). Det är bara 9 dgar kvar nu, längtar<3

Jag har massa saker jag måste göra. Innan nästa fredag:O. alvarliga problem eller. det är 9 dagar kvar och jag har redan massa shit att göra. ;_;

Detta är det jag MÅSTE göra, det är säkert massa annat men
  • Jag måste städa mitt rum
  • Jag måste fixa pengar
  • Jag måste rota efter en väska i förådet, det är ej enkelt
  • Jag måste packa. eller ja när mamma tvättat.
  • Jag måste blogga mer på min blogg.
  • Jag måste köpa nått att äta på bussen. (tänka typ 8 dgar framåt (normalt))
  • Jag måste ladda batterierna till kameran
  • Jag måste tömma mitt minneskort på kameran
  • Jag måste byta/fylla på musik på min mp3
  • Jag måste ladda min mp3
Åh, ja ni ser ju. Nej nu borde jag lägga lite tid i att leta en buss till Ersboda ;_;
Kram amanda

Inte länge nu. Jag vill träffa dig nu!<3

9 dagar<3 Längtar. Fjällen med er, det kommer bli underbart

Saknar dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback