Jag är less

Åh så less jag är måste jag säga alltså, jag gick och la mig 10 och somnade direkt, men det känns som om jag sovit i 3 timmar jag är helt död alltså.

Äntligen fredag, börjar om 35 min, jag borde gå nu egentligen för det är rätt halt ute men.
Har ej bestämt mig om hur jag ska göra i helgen, om jag ska till pappa eller om jag ska till stugan. Men vi får väl se hur det blir med det.

Hade friluftsdag igår, var på bräntis. det vär väl helt okey, man ska inte klaga, blev påkörd av en skrana (lol) så hela ryggen knäckte, men det känns bra nu.
Alla mina kläder luktar grill rök. Åh vad jag hatar det.

Slutar 1215 idag, det känns riktigt skönt måste jag säga. Känner mig väldigt sliten. Men det går nog över snart.
Tror att jag håller på att bli sjuk dessutom. Det får jag inte bli.

Nej, nu ska jag sluta så att jag hinner till skolan i tid.

7 dagar kvar <3


KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback