Måste bli frisk

Satt och kollade på en massa bilder från ifjol idag. Och gud vad taggad jag blev på sommar just nu. Tänkte på massa roliga saker som vi gjorde och så. jag blev verkligen överkycklig. Jag saknar verkligen sommaren alltså. Nu började jag helt plötsligt att längta jätte mycket till sommaren. sommar 2008 med er <3 längtar.

Har varit sjuk nästan hela veckan, kände mig redan krasslig då vi var i Luleå förra helgen. Men jag gick iaf till skolan idag, skulle aldrig ha gjort det men. Jag blev alltså så less på att vara hemma så att jag for till skolan, det kan ju typ inte vara normalt? iaf så hade vi bild, blev rätt tråkigt. slutade 12. Men gud, nu känns det typ som om min förkylning blir sämmre. Men är huvet dumt får kroppen lida. Måste ta och bli frisk nu faktiskt.
Alla har typ farit bort i helgen känns det som iaf. finns typ inget att göra, och det är då bara skit på TVn.
Och nu längtar jag verkligen jätte mycket tills jag ska till fjällen <3. Det är alltså 28 dagar kvar <3. längtar otroligt mycket. ni kommer göra resan värd<3 *längtar*<3 Nej, nu ska jag sluta, ska göra något vettigt, eller hur det nu var men.

sommar
Ge mig sommar nu<3 jag längtar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback