vad jag än gör så blir det fel

Jag kan konsten att göra saker fel. JÄMNT. Säger jag en sak blir någon ledsen säger jag en annan blir den ledsen. vad jag än säger klagar DEN och klagar på mina fel, och allt som jag gör fel. Men vad ska jag göra då. Jag kan inte ändra på mig själv bara för att ngon ska tycka om mig. det funkar liksom inte.

Amanda, du är star, stå på dig. Jag fixar det här det gör jag. Ingen ska få sabba det härför mig nu. okeys.?

Tack för att ni finns <3 utan er skulle jag aldrig orka ta mig igenom sånt här <3 <3

Jag r trött vill sova, är less osv. GE MIG LOV

Kram.:/

Jag behöver dig just nu. okey? jag gör verkligen det:/
Snälla, jag gör verkligen det, tack för att du finns<3

Jag saknar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback