en dålig rubirk igen

Se dig om i rummet. Nej, serriöst nu är jag less på sommarlov. Hatar att inte ha något att göra på dagarna. Det ska vara saker man kan göra. LOL datorn borde kastas ut, får fyrkantiga ögon av att sitta här hela dagarna, känns det som. Men det finns inget att göra i denna bush håla. Inte enligt mig iaf. Men det är ju jag det.

Sov till 10 över 11 idag, somnade halv 11 igår. Kan lova att det var sjukt skönt alltså. Känns som om jag inte sovit ordentligt på flera månader.  Så det var underbart<3

Imorgon blir det Leos lekland med Junis. Är egentligen inte ett dugg peppad på att jobba imrn, helst av allt skulle jag bara vilja sova. Men man får ju inte alltid som man vill. Eller hur?

Kommer bli sjukt skönt att fara på SummerCamp nästa söndag och slippa den här "hålan" då snackar vi om Umeå. Och att träffa massa gamla vänner och träffa ny vänner. Det känns som om det kommer att bli ett underbart läger. Känner det alltså bara på mig.

Jo juste, bilderna från Norrbyskär är uppe på BDB nu. Inte alla väntar fortfarande på endel pics från Tony, får väll se när jag får dom. HAr it frågat han än så. Men dom kommer dom också.

Nej nu orkar jag it skriva mer, inte just nu iaf. Är trött. Funderar på att sova. Puss

Kommentarer
Postat av: Linda

Tjena

Det blir inget summercamp för mig i år =) Ska på min brors bröllop istället och kollektivet återfinns på Ålidhem i Umeå.



Umeå är bättre än Ånge. I Umeå finns det både rondeller och rödljus


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback