SummerCamp om 13 dagar

Är taggad till 1000 och humöret är på topp, kan ted bli bättre. om 13 dgar smäller det. SOmmarens höjdpunkt, något vi sett fram emot. Nu taggar vi. Ladda. Måste börja packa nästa vecka såklart. still inget att packa i men so what det löser si ändå ska ni se. Allt är prima när man får fara på SummerCamp med massa kompisar. Det kan verkligen inte bli bättre.
Det är verkligen något vi kommer sakna och älska och minnas resten av våra liv.

För er som aldirg var på ett Unf eller NSF (nykterhetsrörelsens scoutförbund) läger, förstår inte riktigt känslan med massa nyktra människor som alla är lika underbara. Mycket skratt och många långa samtal brukar det bli. Minnen för livet och en plats i ens hjärta som verkligen värmer. Det är helt enkelt underbart om vi säger så.

Bussen går från Umeå bstn 10.05(?) den 27/7 och bilen är på hem mars den 3/8. Åker bil hem pga strul med tåg och sånt.
Ser verkligen framemot det här nu<3 någon som ska dit kan ju alltid skriva en komentar (A)


Så underbart<3 Saknar dig<3 SNart en månad sedan jag träffade dig.
Önskar jag kunde förklara för dig hur det är. Men allt är så komplicerat. inget är spec lätt. Jag älskar dig verkligen, och jag önksar jag kunde förklara för dig hur mycket du betyder för mig. Men den tiden kommer säkert den med tills dess. Du är undebar<3 ******<3

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja, jag ska på summercamp :D har du msn? ^^

2008-07-14 @ 23:19:42
Postat av: Amanda

Jo dt har jag. amandan[email protected]

Sorry att kommentarerna är mysko, men jag försökte ändra hela stilmallen och det funkade inte hur mke jag än ändrade så syns ingt texten.

2008-07-15 @ 12:58:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback