Rubrik

Jag saknar er så otroligt mycket så det är inte sant.
Det har ändå snart  gått en månad, och det känns så ovekrligt. Men sanningen är hård ibland.
Men ni har en speciell plats i mitt hjärta som ingen kommer ta ifrån er<3
Det finns så sjukt mycket att säga. Som jag vill förklara men som jag inte finner ord till. Jag saknar er till 1000. Vi skapade något  speciellt. Vi är bäst och det vet vi ^_^<3

Tack för att du finns. Du peppade mig så otroligt. *TACKTACKTACK*. Bara att du fanns där gjorde så mycket.
Jag önskar jag kundeförklara för dig. Men det liksom går inte. Önskar jag fick chansen att förklara hur det var. Men jag undrar när det blir isåfall. 2 Veckor är ganksa länge. Och jag trodde aldrig att jag skulle orka. Men du peppade mig. Och fick mig att inse något. Tack<3 Du är underbar<3

Nu är dt ett tag sedan jag bloggade, men jag har bara vart allmänt lat :]. Har gjort en massa saker också så.
Men nu är jag tillbaka^_^.
Är i Djäkneboda iprinsip hela sommaren, men åker in till stan iblend på dagarna. eller ja rätt ofta faktiskt.
Men det är så drygt att vara här. Asså 4 kanaler :O vad tror dom. 1,2,4  och 6an :O Det är fett drygt kan jag ju säga, men jag sitter vid datorn nästan hela tiden, måstte finna saker att göra  ist. *tittar uppåtÄ. Jag har 0 fantasi vad  man kan göra här ute i bushen. Men Men, jag antar att man vänjer sig ändå men...

BTW. Om 20 dagar drar jag ner till karlstad/ransberg på SummerCamp Det kommer bli underbart<3 hoppas jag.
Förutom allt möjligt skit med tåget osv. Men det löser sig<3 Allt komer bli perfekt. BTW. TACK<3 för att du ja :] det är guldvärt<3

Nu ska jag inte skriva mer ^^ bye

****** tack<3 :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback