Känner mig sviken

Sorry att jag inte skrivit på ett tag nu, men jag har verkligen inte orkat. Har inte haft orken  till det helt enkelt. Bloggen känns skit jobbig just nu, men det är skönt att skriva av sig. 
Idag är en sån dag. Jag skulle helst bara vilja försvinna härifrån. Jag orkar verkligen inte.
JAg känner mig så misslyckad. Och jag skulle mest bara behöva dig just nu. Någon som säger att jag är underbar.
Någon som säker till mig hur underbar jag verkligen är. Någon som håller om mig och säger Du är värdefull. Men jag kan få det, inte just nu.
Jag känner mig verkligen totalt misslyckad nu. Och skulle helst bara försvinna härifrån.
Ta mig tilllbaka till för lite mer än för en månadsen. Där skulle jag vilja vara. Då fanns du där och allt var bara perfekt. Hakuna matata(lr hur dt nu stavas) Inga bekymmer.
Skulle jag välja en stund där jag fick vara var det där.
 Jag kommer inte att orka med det här längre. Jag orkar verkligen inte med det här längre.
 Jag vet inte vad jag ska tro om något eller någon längre. Alla bara sviker mig gång på gång.  Jag vet inte vad jag ska göra längre. Vad jag bara gör så blir det fel.
 Jag måste verkligen vara den mest misslyckade personen på den här jorden iaf.
 Kan inte finnas någon, verkligen någon som gör fel så ofta som jag. Ibland känns det som om jag inte kan göra något rätt. Orkar inte med det längre. Vet inte vars jag ska ta vägen. Inte hur jag ska göra. Jag vet inget längre.
 Jag vet knappt vem jag själv är längre.  Och jag vet inte vart jag ska leta för att hitta tillbaka heller. Jag orkar inte mer.
 Är less på folk som ständigt ljuger. Som låtsas om något men sedan visar dt sig att det inte är så.
 Kommer aldrig någonsin förlåta sånna. Jag fattar inte att man kan ljuga. Inte om något sånt.
SÅ jävla sviken. Pallar inte med det. Ta mig bort härifrån! Bort BORT! jag vill till dig! Jag vill höra att jag är värdefull.
Höra att jag duger som jag är. Och att jag är älskad. Jag vill känna mig älskad!!!!
Är less på att folk ljuger.... Lögner gör ont i själen. Heldre sårad av  sanningen än sviken av lögner.
Sanningen gör ont. Men lögner skadar!



Ta mig till baka till det dära. Saknar. Vill må bra!!!!

Inget är sig likt! Allt är som en ända stor knut som inte går att knyta ut.
Ingen är sig liktt, inte äns jag. Jag vet inte ens bem jag själv är längre. Vet ingenting. Jag vill bort härifrån. Kom och ta mig härifrån. Jag behöver dig. Jag lnskar jag kunde prata med dig. JAg saknar dig otroligt mycket.



  None  

Tider då allt var bra! Så önskar jag att det var så nu, men det är det inte. Kan någon ta mig tillbaka.

Åker på SummerCamp om 7 dagar, ska bli skönt att få slippa allt helvete här hemma i en vecka iaf. Att få komma bort från alla människor. Och få träffa massa fin fina människor som man saknar jätte mycket. Ska bli skönt som sagt.

VArt i stugan i helgen. Det var fruktansvärt mycket mygg och brens där. Men sedan MODEM kan dö, hatar så segt internet. Fatta man är ju för bortkämd med bredband. Man blir trångsynt tror jag. Alla hade modem förut så. Aja skit samma.
Jag är trött, jag är less, jag är sviken. Jag vet inget, jag vill försvinna. Jag har ont. Och jag saknar dig.
Jag vill bara bort nu. Orkar inte med det här mer. Vill prata med dig nu. Jag vill bara träffa dig. VIll ha en kram.
 ÅÅÅH. DRYGT ALLT E DRYGT.

Orkar inte skriva mer nu, ska se på film . Allt e sepe. Men ni får ha det så bra iaf Kram<3<3<3

JAg saknar dig ******.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback