ADUDA!

Kom hem från Sällsjö vid halv 10 igår kväll. Rätt skönt att vara hemma faktiskt. Resan har varit helt underbar måste jag säga. Det har varit sjukt roligt. Trevligt folk också=). Ja man fick ju att nytt namn på köpet också  Aduda.
Men det är inte mitt fel. Rätt sött faktiskt. Så har man fått heta aduda hela veckan. Måste byta namn på apb nu.
Bäst på hela resan var ändå då jag, Ida och Tove åker. så säger vi "ja men den här backen se pistad ut. Vi tar den" Det slutar med att vi åker offpist och vissa bitar går det knappt att ta sig ner på. Ida åker snowblades Och ramlar där det är jätte brant, Hon landar på magen her upp skidorna i luften och glider ner. *asg*. Från det att vi åkte upp med liften tills det att vi kommit ner till liften igen så tog det 50 minuter. Men det var sjukt roligt ändå.
höhö, har hunnit färga håret de jag var där också. Blev snyggt faktiskt.
Vi har gjort sjukt mycket kul ändå.
Det har varit endel tjafs, som tagit på krafterna, men hm ja. Jag ska ej dra upp det här.
Orkar ej skriva mer nu. Bilder kommer upp senare någon gång.
KRAM

Jag saknar dig redan<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback