ag är trött

Jag är förbannat less idag. Jag vill verkligen inget annat än att sova. Det känns som om jag inte har sovit på 2 dygn.
Är sjukt sliten, har ont i hela kroppen, tror jag håller på att bli sjuk, igen. 
Har haft hemmakurs i helgen, det har väll gått rätt så bra. Dansen var kung.
Jag borde bli en bättre bloggare känner jag. Men men. Jag borde göra något vettigt, typ städa mitt rum. Men jag orkar verkligen inte.
Äsh, det är Söndag idag, vilket betyder att det är skola imrn, och det känns förbannat jobbigt. Jag är sjukt trött på skolan. DEt går inte att beskriva hur jobbigt det är just nu. Det är alldeles för mket.
Tur att det är kort vecka. Ledig fredag så, det är guld värt.
Stugan på Torsdag kväll, det känns mindre kul. Får se om jag far till pappa ist. Men det blir nog stugan, har inte vart där på jätte länge nu, känns det som. Jag har alldeles för mke att göra för att orka fara dit känns det som.
 Och jag är typ upptagen varje helg fram till andra helgen i maj, då är jag ledig, det känns ju väldigt kul *naat*
 Känns som om mina helger knappt är helger längre ibland. Jag skulle nog göra vad som helst för att få åka bort härifrån ett tag. Någon som följer med mig?
 _Nej, nu måste jag sluta.... Du är söt ^_^:O

Jag saknar dig<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback