Jag behöver dig!

Tjoho, Sitter på bibblan, och tycker att Julia kan komma ner på stan snart. har typ tråkigt. *gäsp*
Har teater ikv, jag kommer typ dö. nej, men jag måste lyssna på den där låten nu. :O GASH. Nej, jag vill skriva en massa, men jag vet inte vad jag ska skriva.
Och jag vill typ tillbaka till Sällsjö nu. Det är typ sjukt;_; Jag saknar det. Jag saknar det otroligt mycket. 
Och just nu är allt bara skit jag vill typ bara !  Jag borde ärligt göra något. Jag kan inte bara sitta här och inte göra något*?*.  Jag orkar inte göra något nu. Men jag borde tänka på nogt annat ett tag. *Jag vill rymma! Jag vill bort, bort härifrån och tänka på något annat*! Jag vill BORT!! Jag orkar inte längre, jag orkar inte!!!
Jag behöver *dig* nu. Nä *skärp* Jag borde göra något vettig ist för att sitta här, jag borde plugga eller ngt.
Men jag orkar bara inte. Jag vill SOVA!!!!
Men åh jag behöver dig, jag gör verkligen det, jag behöver dig nu!


 

Jag saknar dig<3 jag behöver dig<3
Nej nu ska jag sluta *blepa*


Jag saknar dig otroligt mket<3 

jag saknar dig<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback