Melanie C- First day of my life

Om du viste hur mycket jag saknar dig.

Jag har haft sjukt tråkigt idag måste jag säga, har inte haft något att göra. Har bara suttit vid datorn annars har jag bara tråkat, jag borde hitta ngt vettigare att göra när jag är ledig. Hm.
Jag ska till pappa imrn och han har inget internet, men jag klarar mig nog ändå. ^_^
Veckan har ändå vart nice, var på leos igår<3
Ska se på film snart<3 Funderar på att lägga mig tidigt ikv, jag har ont i typ hela kroppen sen igår. Typ ^_^. Också är jag rätt så sliten. Men man ska ju inte direkt klaga, inte på det iaf.
Ibland undrar jag varför det blir som det blir, varför det som händer händer. För jag orkar inte med det här längre. Jag vet inte längre, allt blir bara konstigt, det blir bara jobbigt, varför?
Jag ska till Åsele nästa lördag <3 Tagga, det kommer bli nice=) Ska på Junis DÅM. Det kommer bli nice med er.
Alltså shit det är 1a April på Tisdag, tiden går för fort, det var ju nyss Januari typ. April kommer typ gå fort. TAGGA Tollare 25-27 April<3. Det är Underbart<3
Men men, nog om det. Nu ska jag se på film, kram<3

Jag saknar dig<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback