Tack, för att du finns

Det finns så mycket att säga, men det finns inga ord.
Det känns iaf som det just nu. Jag har så mycket jag vill säga, men jag har inga ord.
Jag vet inte om jag orkar mer just nu, jag vill bara lägga mig ner och sova. Jag vill glömma, men det går inte.
Tack för att du finns, jag behöver dig.
Yes då var sportlovet slut då, jag skulle behöva 2 veckors lov till. Men men. Lovet har varit underbart!
Jag har typ inte hunnit med spec mke annat än att vara i fjällen, kom ju hem i onsdagskväll. OCh for till Djäkneboda i fredags. Visst lovet har vart bra, man ska inte klaga. Men det hade verkligen kunnat vara mycket bättre. Det var alldeles för mket tjaffs. Men i helhet har lovet vart bra.
Ush, vad jag är sliten. Åh, jag borde egentligen inte göra det här, inte just nu, för jag har massa viktiga saker jag måste göra, men som jag inte orkar, BLÄ.
Åsså det är skola imrn, det känns sjukt dryg, jag vill fara utomlands nu!
Ush, vad less jag är på skolan känner jag.  Nej jag är less på allt :O...
Skit samma. nä nu ska jag göra något vettigt. ha det bra. kram.

jag saknar dig, jag behöver dig<3

Jag saknar dig<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback