Besökare kanske?

Hej, nu var det några dagar sedan jag bloggade, har ej haft orken till det helt enkelt, har vart jätte trött den senaste veckan, men jag vet inte varför.
Dat kan nog bero på att det är rätt mycket i skolan just nu. Fick te x reda på att vi ska göra en frödjupnings uppgift på tyskan. HALLÅ, jag har  tyska lektioner kvar?. Ofta hon tror att jag kommer hinna det på så kort tid. Särskilt med tanke på att jag inte vet vad jag ska jobba med, kan ju säga att jag känner mig inte spec taggad på det.

GASH vad less jag blir. Kan du inte bara lägga ner någon gång. Jag har inte gjort dig något. Och om jag har det så kan du ju iaf ha vett nog att säga vad jag har gjort. Du tror att du är något, men det är du inte. Alltså jag blir så djävla less på dig, fattar du det!!

Jag har laddat hem ett nytt program
Google SketchUp. Jag är alltså helt inne i det. Det är sjukt roligt.
Alltså, det är ett program där du skissar upp hus (i 3D). OCh inreder, målar osv. Det är verkligen as kul, tycker iaf jag. Kan typ inte sluta använda det.
Fast datorn har kruppat ihop för jag dragit hem massa möbler till det programet. så jag har typ fått virus. Tror jag. Jag hoppas verkligen att jag inte har fått det iaf.
Men jag ska göra en virus sökning.

Det känns sjukt nice att det är fredag idag. Tiden bara flyger iväg känns det som. Känns som om det nyss var Måndag. Ibland känns det som om allt går för fort, jag vet inte hur jag ska hänga med, och hur jag ska hinna med och göra allt som jag ska göra innan lovet. Det känns verklien jätte jobbigt. HAr alltså en massa prov och inlämnings uppgifter som jag ska hinna klart på 9 (skol)dagar, känner inte spec kul om vi säger så.
Har tyska prov + fördjupningsuppgift. Matte prov, Engelska prov, "Köttbullen" till NO:n (Sedan kommer jag säkert få omprov på NO:n också). Svenska inlämmnings uppgift (en insändare, eller liknande). Bokprov(muntligt) i svenska. Bilden, måste jag ha hunnit göra klart bildprov 2, annars får jag inget betyg. Har hunnit börja med första uppgiften på det bildprovet.
Är inte alls peppad om vi säger så alltså. Det känns verkligen skit jobbigt. Och jag kommer inte alls orka göra allt. MEn jag vet att jag måste.
Bildprovet är jag mest pepp på. Eller det har jag ju hållt på med ett tag. Men för jag tror att jag ligger på VG i bild. Och jag msåte också göra det för att kunna få något betyg alls i bilden så.

I helgen blir det att åka till Papps, kommer inte bli spec kul. Tror jag. Annars ska jag typ inte göra något i helgen. Ska på fotbollen imrn. UIK mot något lag. Är inte så insatt i det där, men det är iaf kul.
Nej, nu ska jag sluta, jag ska fortsätta "leka" med Google SketchUp. Ha dt bäst. Skriver kanske mer senare ikv, om jag orkar vill säga. Ovh om det inte är något bra på TV.
taa
En bild från teaterfestivalen på Tollare. Det här var precis innan vi åkte hem. Tog Gruppfoto. Av alla som följde med. Det är verkligen en underbar bild. Jag blir sjukt glad av den iaf. Saknar Tollare och alla människor som var med där.
Jag hoppas verkligen att vi får åka dit nästa år. Annars kommer jag typ DÖ. Saknar alla så otroligt mycket.
Måste säga att det var den absolut bästa teaterfestivalen som jag har varit på. Den var verkligen oslagbar.
Saknar er<3<3

Underbara minnen. Saknar er<3 GUNSTA<3 GOTLAND<3
Hoppas det blir ett Gotlans läger i sommar. Taggar isf. Det skulle verkligen vara underbart kul att få träffa er<33

Nästa helg drar jag till Skellefteå på Mega helg med UNF. DOm frågade om jag ville vara ledare.
Alltså det var egentligen inte tänkt att jag skulle åka för det kostande 150:- OCh jag har gjort så sjukt mycket redan iår. + att jag ska göra massa mer saker iår. SÅ mamma tyckte det blev lite dyrt.
Men då dom frågade om jag ville vara ledare så t tänkte jag det, då slipper jag ju betala så då kommer jag åka.
Känns riktigt nice. BODA BORG<3<3 TAGGA. Det kommer bli en sjukt värd helg om vi säger så då. Massa roliga människor. Typ vissa som jag inte har träffad sedan i Januari. Det kommer verkligen bli sjukt roligt kan jag ju lova<3 TAGGA<3<3<3<3<3.

Fire
BTW. Det är snart sommarlov<3<3 ÄR riktigt taggad på Sommarn nu. Kommer göra massa roliga saker kan jag ju LOVA er.<3 Längtar sjukt mycket. Sommar 08<3 Kommer bli en sommar att minnas. Sommar med er<3 LÄNGTAR LÄNGTAR LÄNGTAR.<3
Nej, nu ska jag käka bye<3

Jag saknar dig<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback