Englas begravingn

Ibland förstår jag helt enkelt inte bara. Vars är världen påväg?
Kvinna fördes till sjukhus inatt efter att ha blivit sparkad och slagen av en närstående man.  Mannan är MISTÄNKT för misshandel.
Varje dag misshandlas otroligt många. Detta är bara ett av fallen. Jag blir SÅ deprimerad när jag läser det. Vars är världen påväg?

For somsagt till Pappa igår kväll, och här är jag nu ja. SKa på Fotboll om typ 2 timmar drygt.men nu skas jag ta ngt o fika.

Nyss var det Englas begravning på TV, jag blir så sur när de visar det på TV. Det blir ju som lite för mycket om hjag får säga det själv. Jag blir så ledsen.  Får man inte äns ha sin egen begravning själv utan att hela svenska folket ska kunna titta. Vars är världen påväg. Jag blir så ledsen och  besviken. ;_;. Vila i frif ENGLA!. R.I.P
Nej jag blir deprimerad av det här.

Saknar dig<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback