HAr 2 prov

Torsdag idag, det känns fett värt om vi säger så. HAr 2 prov men det går säkert bra på det ena. Svenska provet = inte göra pg a att jag ej läst ut boken än. Annars kommer dagen nog vara rätt så nice. SLutar ju rätt så tidigt idag 12:45. SÅ jag ska verkligen inte klaga iaf. Men jag börjar ist om 4 minuter så det är bäst att jag skirvir fort och cyklar fort som fään. Men det går nog bra om jag kmr lite sent men ändå.

Imrn drar jag till Skellefteå. är riktigt Taggad nu, tror jag. Jag måste iaf sova ordenligt i natt så jag inte är über trött när vi är där men. Det kommer nog bli sjukt nice ändå. Måste ladda mina batterier till kameran så att jag kan ta några kort i helgen. Skulle ju vara tråkigt om jag inte kunde ta några bilder alls i helgen men.

Anmälde mig som sagt till Summer Camp igår, vilket ledde till att jag blev sjukt taggad på sommaren nu alltså. Hoppas sommaren blir lika bra som ifjol<3
Fire
Sommar 07<3 Minnen för livet. Jag saknar det verkligen

minä rakastan sinua<3

Kommentarer
Postat av: Emily

Hur sen blev du då? 4 minuter innan du började, Gosh!

Postat av: Victoria

S: JA! :)

2008-05-15 @ 16:57:16
URL: http://victoriasjo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback