ja du

Hejsa, svejsan. Det var ju som sagt valborg igår, jag orkade inte dra mig ner och titta på majbrasan, men jag hade det bara bra ändå så jag är nöjd. Käkade god mat, fick glass dessutom ^_^ Sedan tittade vi typ på  Polarexpressen. Den var typ ganska bra.  Ikv blir det typ bara att da det lugnt tror jag, vila upp mig inför helgen, försöka kurera mig så gott jag kan så jag orkar med helgen.
Ska kanske se humorgalan ikväll annars blir det väll att se på film eller något annat antar jag. Jag ska iaf inte skriva nå mer nu, jag börjar bli less i ögonen pga att lars skärm till datorn är så FEt att jag får typ ont i huvudet ;_;. Är på teaterfestival på midgård i helgen. Kommer bli rätt så nice om jag är frisk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback