Jag blir så besviken

Helgen som gått har vart ganska bra. Man ska inte klaga men.
I fredags gjorde jag inte så mycket mer än att åka till pappa, och inte göra något. Som vanligt men ändå. Jo, vi såg på CSI. Vilket jag tycker är ett underbart bra program om vi säger så då.
Lördags fotboll UIK- Umeåsödra FF. UIK vann med 6-0 Vilket inte var helt oväntat. Jävligt bra match ändå.
Och i söndags for vi och hälsade på Farmor, var där ett tag och åkte hem.
Sedan åkte jag hem till morsan igen...

Så, då var det måndag igen ja, det känns jätte drygt, och jag börjar om 35 minuter. Jag orkar verkligen inte skolan snart men ändå.
Det är  9 skoldagar kvar, om man räknar bort friluftsdagen imrn, annars är det 10. Sedan har vi arbetslivsveckor. Vilket känns rätt så nice ändå men. Det är extremt lite. Men allt känns jätte drygt, för jag har så sjukt mycket jag måste göra och jag kommer inte hinna med att göra allt det.
Men det får så lov att lösa sig på något sätt ändå.

Jag taggar fredag. Mega Helg med UNF i ske-å, det kommer bli fett nice tror jag. Jag hoppas iaf det.
Massa roliga männsikor och sånt. TAGGAH.

Jag blir så besivken på dig ibland. Jag vet inte om jag kan lita på dig längre. Du får mig att känna mig mindre värd än alla andra. Och jag bryr mig egentligen inte om det du gör så. Men, jag har litat på dig så otroligt mycket, det är bara det det handlar om. Hade jag ej litat på dig så mycket som jag gjorde skulle jag inte ha brytt mig. Men jag vet inte om jag känner dig längre?.

Jag ska nog göra en ny header idag om jag orkar alltså. Men inte nu, utan efter skolan. Det känns som om det är en evighet till dess men. Nu måste jag sluta. Kram

Kommentarer
Postat av: Evelina

svar: Jag hittade "flyttaknappen" när jag skulle logga in här: http://app.blogg.se/index.bd?fa=login.showform det stod ovanför inloggningsfältet att man kunde flytta bloggen om man ville. Fast jag tror det nästan bara fungerar på dagtid eftersom inte lika många e online då...Testa o kolla!

Lycka till


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback