Klippning

Klipp
Nu har jag klippt mig. Jag är as nöjd. Inte bästa bilden men ändå^^

Veckan har rullat på, har vart rätt mycket att göra så jag har typ inte hunnit blogga. Har lagt in bilder på bilddagboken men annars har jag verkligen inte hunnit blogga. Och det känns faktiskt synd.
Men jag ska försöka börja blogga regelbundet igen. Men det är rätt mycket nu. Sista veckan är ju nästa vecka. Sedan åker jag ju till Norrbyskär på Torsdag. Känns ändå ganska nice. Men jag kommer knappast klara mig utan mobil i 2 veckor. Fattar ni 2 VECKOR. Det är ju sjukt. Undrar hur jag ska överleva det egentligen. Hm.

Ikväll blir det bara att ta det lugnt. Ska se på TV och packa. Åker ju till Tavelsjö imorgon på morgonen ska vara på Junis 08:45. Men jag är ändå sjukt Taggad. Även fast min hals inte mår bra och jag är förkyld. Och att allt pollen inte gör det bättre. Men jag är sjukt nöjd ändå. För just nu känns allt verkligen as bra :D. Allt blir nästan bra nu. Därför är jag sjukt Taggad på Tavelsjö. Och det känns som om allt kommer att bli underbart bra i helgen. KAn säga att så kändes det inte igår. Men allt kan ju vända som vi vet. Hoppas jag iaf.
Nej men det känns som om helgen kommer bli underbart bra. Massa underbara människor och roligt folk.
KAnske inte samma människor som ifjol. Men det kommer bli bra. SJukt bra ändå. HAr ju massa andra underbara människor md mig. JONNA<3<3<3 Osv. Ring mig på mobilen om det är VIKTIGT. och då ska det vara VIKTIGT!
Underbart<3

aa
Ja det är du<3 Du är fin<3 väldigt mycket fin<3 Mycket mycket fin<3

Jag längtar sönder tills imorgon nu ska ni veta. Det kommer bli fett roligt. kommer in bilder på söndag mest troligen.

Fire
Tavelsjö imorgon<3 bilden är från ifjol

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback