Kulturis

God morgon där ute. Är det någon förutom jag och Ida som är vakna? För ibland känns det som om hälften av civilisationen *eller hur det nu stavas* sover. Även om det inte är så men, alla är osociala.

Nu har jag duschat, och laddat in alla bilder på datorn så jag kan ta nå bilder idag. På kulturnatta. SÅ det känns ändå nice. Att kunna ta några bilder. Typ 250, inte mycket. Men om jag får system kameran blir det nog ett 2 gigs minneskort till det också.
Men men. Kulturnatta kommer bli nice, känns det sopm vädret är fin(?).  Vädret är mysko, bara nåpgra måln, men ändå inte soligt, som dt brukar vara när det är sånt väder.  Mysko.
Nej nu ska jag ej skriva mer, ska kolla en sak. Sedan göra mig i ordning. Sedan drar jag och alex te stan Pussn<3

aa
En bild från i onsdags, skulle ta kort på (maskrosen, elelr tussilagon). Men precis när dn fokuserade landade denna fluga där. ÄR RIKTIGT nöjd med den här bilden måste jag säga, tycker den blev sjukt fin, för att vara med min kamera alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback