Min helg.... Ja läs själv

Teaterfestivalen som vart har vart bra. Eller ja någorlunda bra. Fredagen började fin fint. Sprang runt fram och tillbaka, i någon timme, men det gick bra ändå. Hade lite smått ont i fötterna på kvällen, men det är lugnt, jag hade ju kul iaf.  Sedan, var det käk, vi beställde 4 familje pizzor, var ju inte äckligt kan jag ju säga. Aldrig har npg pizza vart så gott tror jag alltså. Sedan började juniorerna komma, allt flöt väll på ganska bra tror jag. Åkte ner till stan och handlade lite. Sedan tillbaka. Fredagkvällen, var rätt så lugnt. Inte så mke att göra så det gick bra. Juniorerna var duktiga. Sedan när det var sov dags, ja som alltid, dom somnar ju inte på stört, men tillslut somnar dom, och tyst var det.
Själv kunde jag inte sova, så jag satt uppe med Adam och några från skellefteå, riktigt trevligt hade vi det faktiskt, sedan så insåg jag att jag var tvungen att sova bär klockan var typ halv 6. Och självklart började juniorerna vakna då så jag var tvungen att se till så  dom ej pratade för högt och väckte de andra. Men det slutade med att jag sov i 30 min den natten.  Bättre med lite sömn än ingen iaf.
Dagen flöt på och de flesta var glada. Vi hade uppspel först av alla, det gick riktigt bra förutom att ljudteknikern, kom 5 min innan pjäsen började och allt blev mysko med våran musik med dansen, men det löste sig ändå som tur var. Jag avr inte nervös, för jag fattade inte riktigt att vi skulle spela upp så.
Tror dom flesta gick på workshopen, jag skulle vart med i ledarspexet, men pg a att jag skulle på sound of music blev det ej så. Så jag satt ute och soldade i 25 graders värme och strålande sol. Underbart kan jag ju säga, tror kanske jag fick mig lite färg ändå;P.  hehe.
Nej, men allt rullade väll på ganska bra under dagen. Förutom min mage, som strejkade igår, den var verkligen inte min vän, vet ej vad det var men jag tror aldrig jag haft så ont i magen någon gång tidigare alltså, det gjorde ont när jag gick och när jag andades.
Men jag brydde mig inte så mke först men. Hade trevligt med folket som var där. Satt och snackade och hade det bara fin fint. Tittade på dans och på teatrar. Och hade det bara roligt.
Märktes på de flesta att dom var rätt trötta och slitna så. Men så är det på en teaterfestival.
Mycket skratt. Dagen flöt på rätt så bra tror jag, enligt mig gjorde den iaf det. Känndes som om dagen bara flög förbi enligt mig.
Men min mage hängde inte med på det hela och blev sämmre. Jag hatar verkligen det. Försköte ignorera det ändå men.
Middagen, var rätt bra, korvstroganof med ris. Blev väll att kasta i sig maten eftersom jag skulle på Sound of music. Och jag han i tid, mötte Denise utanför skycom. Men eftersom det flöt på så blev min mage allt värre. Trodde den skulle vara 2½ timme lång, men efter 2 timmar var det alltså pause. Då tänkte jag det att nä min mage pallar inte det här så jag sa som det var till Denise och så. SÅ vi fort hem. Förlåt denise. Jag hade verkligen velat stanna lvar. Och jag blev verkligen über ledsen över att ej kunna vara kvar.
Så jag bad min syster komma och hämta mig och det gjorde hon också. Så jag åkte tillbaka till Midgårdskolan, till de andra.
TÄnkte att min mage skulle bli bättre om jag vilade. Kan säga att jag ville inte äns ge det ett försök, för det blev ännu värre. kunde knappt andas för att jag hade så ont. Det var allts¨helt sjukt. Och då menar jag HELT SJUKT.
SÅ jag bad mamma  ringa och fråga min syster om hon kunde skjutsa mig till Djäkneboda. SÅ jag for tillbaka hit igår kväll. Jag känner mig som värsta svikaren som åkte hem.
Var här kring typ 11 så. Jag somnade i bilen påväg hit. Så jag var ganska trött kan jag säga. somnade som rätt fort senare. Så så har min helg varit i helgen. men den har ändå varit underbar<3

Förlåt att jag stack igår, jag hade verkligen velat stanna kvar. Känner mig verkligen som värsta svikaren nu. Eftersom jag lämnade her med både äldre och yngre gruppen. Det känns jätte jobbigt. Särskilt eftersom jag hade vart borta 3 timmar och tittat på Sound of music, sedan komma tillbaka och fara hem igen. Känner mig som om jag verkligen inte gjort någon nytta alls. Och lämmnade ännu mer ansvar på er. Jag får verkligen jätte dåligt samvete ska ni veta.
Och jag hade verkligen önskat att jag kunde stanna kvar. För jag verkligen älskar att vara på teaterfestival, det är bland det bästa jag vet.

Men nu ska jag sluta, skriver kanske senare. kraam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback