Snälla kan någon hjälpa mig?

Jag är deprimerad. Det är därför jag inte har skrivit på ett tag, delvis.
Det är så att mitt Photoshop har dött. Det laggar sönder.
Jag hade laddat hem massa penslar. Sedan räkade jag byta namn. på ALLA penslar i hela photoshop till "vet inte". jag bytte namn. Och sedan dampade allt sönder. KAn ej starta osv. Gjorde systemåterställning. Nej. det funkade inte. Prövade reparera det. De funkade inte. Av instalerade det och instalera. Funkade inte. Gjorde systemåterställning ännu längre, tills innan jag drog hem alla penslar. Nej det funkade inte. Så då av installerade jag och installerade jag det igen. Det funkade inte. så då gjorde jag en ny systemåterställning. OCh självklart så försvann ju installationen till Photoshop då. Så klart. Men det är inte det som är det jobbiga. Utan det är det. Att nu går det inte äns att avinstallera eller reparera det?. JAg är verkligen deprimerad. Kan någon vänlig själ berätta för mig vad jag ska göra för att få det att fungera igen. Jag skulle bli ytterst tacksam kan jag ju lova. Det skulle verkligen vara guld värt.<3<3<3 SNÄLLA

Och får jag inte igång det eftersom mina bilduppgifter finns där. Eller sparat i PS format. Så får jag IG i bild fast jag nästan ligger på G+. Väldigt kul. Eller inte. Så nu ligger jag typ och gråter. Nej men nästan iaf.

Nu ska jag inte skriva mer. Inte just nu. För jag ska cykla till Nydala. Kan ju lova att jag ej är pepp på att ha Gemensam dag med arbetslaget på skolan. Kommer frysa sönder medans alla andra spellar vollyboll osv. Medans jag är funktioner. KUL!

GULD VÄRT OM NI KAN HJÄLPA MIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback