Torsdag...

a

Lovar du att vara ärlig? självklart
Du heter: Amanda
Smeknamn: Aduda, Panda, TCBARN, Tecis
Låt just nu: The fray- How to save a life
Om du röker: Så gör du fel
Beroende av: Photoshop;_;
Favoritkaraktär(er) i bok: Jag vet inte.
Vem behöver du mest just nu? Någon som jag tycker om
Vad tror folk om dig? Hur ska jag kunna veta det? Fråga dom
Stämmer det? Jag hoppas det, så dom iinte ljuger.
Vad får du oftast komplimanger för?Jag vet inte;_;
Vad säger du för att imponera på någon? Haha, jag vet inte. *lol på mig*
Hur imponerar man på dig? Var dig själv. Det brukar funka.
Brukar du skratta för dig själv? Jodå, det händer *haha*
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? Hejhej va gör du?
Vilken är din favoritmålning? Jag vet faktiskt inte.
Vart bor du? Umeå
Trivs du där: Ja
Äger du några converse: Nej.
Festar du mycket: Nej.
Sprit, cider, vin eller öl: Dricker inte.
Brukar du bli för full: Nej
Vad har du för mobil operatör: Telia
Är du allergisk mot något: Ja, tyvär
Har du haft sex idag: Nej...
Nästa mål i ditt liv: Många. nästan för många.
Hur svarar du i mobilen: Det beror på vem det är. Men"Hej de e Amanda" "soobréé""aa" osv.
Vem ringde du senast: Har inga pengar på mobilen;_;
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Minn inte;P var typ 30 min sedan. men jag har trögt minne.
Antal sömntimmar inatt: vet ionte. 8 kanske.
Sov du ensam: yes^_^
Tycker du om din pappa: jodå!
Brukar du komma i tid: Det beror på vad det är(?)
När mår du bra: När jag är med mina vänner^^!
När blev du fotad senast:  Igår^_^
Hur känner du dig nu: Glad, Deprimerad(konstig blandning, ja men. Det är lite spec:P) Slien. Osv
Vanligaste färg på dina kläder: Olika. vit kanske.?
Vad tycker du om fötter: Vad är det för en fråga?
Är du smart: Man ska inte skryta. Men så det räcker iaf.
Är du aktiv i skolan: Skulle jag inte påstå
Vad saknar du: Mycket. Alldels för mycket.
Hade du en bra kväll igår: Jodå. *skrattar* Var md Alexandra
Favoritdryck på morgonen: Inget.
Rakar du benen: jorrå*;S*
När brukar du gå och lägga dig: när jag är trött.
Är du blyg: Ibland. inte ofta.
Sysslar du med någon idrott: Nej, men jag simmade förut.
Vill du hellre ha mail än brev: Ja. Fast det beror på.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Jag  vet inte. ibland. ivland inte.
Hur mycket krävs det för att du ska bli full: Jag dricker inte.
Har du spytt offentligt: NEJ!;O
Vad är det pinsammaste du har gjort på fyllan: Jag dricker fortfarande inte.
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: många saker.. Listan skulle bli lång tror jag
Använder du stjärnor eller kajal: kajal
Vem/vilka har betytt mest i ditt liv:Familj, vänner osv.
Är du nöjd med ditt liv: Jodå. Man ska inte klaga
Om inte, vad vill du ändra på: Mycket. Men man ska vara nöjd med det man har. så jag ska inte klaga.
Kategoriserar du dig själv i någon speciell stil: Nej, är ganska neutral. tycker iaf jag.
Är du bortskämd: Enlig mig, nej. Enligt andra är jag säker det.
Vad gör du i morgon: Är i skolan förhoppningsvis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback