Vilket liv?

Kul, väldigt mycket kul i detta, eller?
Kommer få tandställning, joho, vad kul *not* Kommer inte överleva, kan jag ju lova. Kommer se ut som feta tönten, värre än vad jag redan är. Tragiskt liv, svaret är ja. Jag känner mig inte spec peppad på det kan jag ju säga.
Ska tillbaka till tandläkarn för att prata mer om det. Men smmtidigt får jag välja själv. häldre dra ut tanden, nu och slippa ha en glugg om 10 år än att tappa den och inte kunna göra ngt åt det om vi säger så då.
Men ja. Som sagt, funny life, or not. Kommer dö. Rädda mig någon. Tandställning 1½ år, jippie. JAg är överlycklig, eller inte men ändå...
Nu ska jag dra, ska möta alex på skolan om 10 min, ska dra net till staden. Och göra absolut inget. Tror jag. call mee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback