Chrismas whit

Christmas whit igårkväll kanske inte var sådär jätte bra. Men det var helt klart godkänt ändå.
Bra musik och så, men kanske inte så mycket jul. Men om inte alla fylleskallar uppe vid skubar(där vi satt) hade gått ut på läktaren och pratat o diskuterat då hade det varit mycket lättare att höra vad dom på scenen sa. Men nu avr det inte så utan dom stod tue på läktaren och pladdrade på.
Men ansträngde man sig tillräckligt mycket så hörde man iaf. Skönt!
Var hemma kring 10 i 12

Idag blir det kyrkan om ett litet tag, sedan får vi se hur pigg jag är om jag orkar fara upp till umedalen.
Min hals har dessutom kruppat sönder också så jag har über ont i halsen nu också.
+att jag verkligen borde gå och äta frukost, men jag orkar inte.
Mamma och LArs ligger fortfarande och sover dom sömntutorna. Jag tycker att dom borde ta och vakna och hålla mig sällskap när jag ska fika. Men icket orkar dom gå upp inte nä!

Suck nu måstejag verkligen sluta så jag kommer i tid till krykan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback