halloa

Det blev ganska sent inatt måste jag säga faktiskt, vårat främmande for inte hem förrän vid kvart över 1 halv då, men när jag gick och la mig så somnade jag verkligen direkt också, faktiskt, var verkligen grymt trött.
Sedan fick man fika på sängen halv 9, jag sa 8 egebntligen men då sa morsan nä. SÅ då blev det halv 9. SEdan försökte jag somna om igen, men itne lyckades jag med det inte så då drog jag mig upp och duschade och så, så jag fick gjort det rätt snabbt, sedan dess så har jag suttit här och eggat, inget intressant med andra ord alltså.
 Just nu väntar jag på att mitt främmande ska komma, presenter. He,he. Lawl. Nej men dom borde komma strax faktiskt.
SÅ jag orkar inte skriva så långt idag! Skriver alltså mer senare ikv dårå!
KRam<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback