Juice i överflöd

Så sjuk dag helt ärligt!! det är inte sant. Först hade jag matte, vilket flöt på grymt fort faktiskt han räkna ganska långt för den delen. Sedan svenska, lämnade in min novell som det fortfarande inte finns något namn på men men. Jag är iaf grymt nöjd med den (=
Sedan sitter man på skolan från klockan 10 till 12 för man tror att man har NO sedan visar det sig att man inte har den så då har man suttit på skolan i 2 timmar utan någon ridekt anledning.
Och från dess att jag kom hem tills nu så har jag inte gort något annat än att ha ont i huvudet, känns inte så kul, DUNK DUNK!
Sedan kommer min bror hem för inte så länge sedan och jag går ut genom dörren ochhan skriker bara flytta på dig. Då har han tagit hem 41 förpackningar juice= ca51 liter! Som vi sedan delar upp så¨hans flickvänsfamilj får ta 15 förpackningar!
Så nu sitter jag här och har 26 förpackningar juice uppdelat på 2 kylskåp i lägenheten!
Ibland är min bror allt för underbar<3


Lite juice eller vad?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback