Klag!

Just nu är jag jävligt juice sugen för att jag ska vara helt ärlig faktiskt, jag har brottom till skolan och jag ät frutansvärt trött för att vara helt ärlig. Jag var pigg när jag vaknade men  det övergick i sjuk trött het.
Jag är sur för att jag bara har 15 kronor och måste ha 20 så jag tar mig ner på stan och tillbaka. MEn jag vet inte hur jag ska få tag på dom 5 kronorna, det gör mig förbannad. Jag orkar inte borsta håret och fara till skolan heller även om jag vet att jag måste. Det är halkigt ute och jag har inga dubbdäck på den cykeln som jag använder för närvarande. Jag vill inte halka och slå ihjäl mig just nu fakitskt.
Allt är kaos, och min kniv är borta. Vem har tagit den? Lagga sönder. Den ligger säkert i våran städskrubb, men det är MIN baraMIN jag fick den i sommras då ska ingen komma och ta den utav mig några månader senare så det så!
Inte för att det är så att jag behöver den men. Den kan vara bra och ha i framtiden då vi ska på läger eftersom jag HATAR slöa knivar, och den kniven är sågottsom oanvcänd så den är ganska så vass.
Okey jag äger för närvarande 2 knivar en ny vass kniv som är borta och en gammalkniv som ligger kvar på mitt skrivbord och är förbannat SLÖ. JAg borde faktiust ta och vässa den men inte just nu.
Jag kan inte stava idag men jag orkar inte rätta några stavfel, men jag  är medveten om att jag gör dom så ni behöver inte boeintera det faktiskt!!
Nu har jag massa annat och säga men orkar inte just nu!! bye<33


Jag orkar inte gå till kylen och ta ett glas juice våran kyl är full med juice men!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback