Kylan knackar på!

Blev ingen fotboll idag, eller jo, men ingen direkt längre stund kan jag ju säga. Nog för att jag hade lånkallingar, jeans och täcbyxor, långärmat, linne, vinterjacka och 2 bar sockar, mössar, vantar o halsduk så frös jag ändå. Och jag frös verkligen inte lite heller kan jag ju säga, utanganska mycket faktiskt, så min mor fick komma och hämta mig.
Och så som av en händelse så började vi snacka om när jag gicks hos dagmamma. SÅ jag var tvungen att slita fram kortet från dess. Och komfram till det att jag var väldigt söt när jag var liten, synd bara att det försvann med åldern bara.
Så jag ska ladda in en bild om det senare.
Iafs så satte vi oss och drack glögg<3, jag är glöggdrickarn helt äligt alltså. Glögg med smak av blåbär och lingon, men den var alldels för sliskig för mig, men den funkade ändå.
Och nu sitter jag här när jag egenltigen borde sitta ute i soffan och se på GReys och äta en macka. Men jag kände mig bara sådär tvungen att skriva ett blogginlägg liksom. hm.
Men jag är samtidigt ganska trött, och jag borde sätta mig och plugga SO också. Det blir efteer Greys!
Kram<3 måste dra<33


Jag, den blonda tjejen med blommiga kläder, hösten -95. SÅ söt man var<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback