lol!

Jag vet jag är korkad dum och blåst. Jag är ful äcklig och iriterande. Jag suger och jag är helt värdelös. JAG VET, JAG VET!
Orkar bara inte med det här längre alltså!

Teater idag, orkade inte vara med av en anleding som jag inte orkar med helt enkelt alltså! Allt suger totalt just nu! Förlåt att jag inte tar mitt ansvar som ledare. FÖRLÅT att jag suger på att vara ledare. Jag verkligen SUGER!!!
Aja skit samma.

SKolan idag vaar slapp började 8, skulle räkna matte slutade med att jag gjorde NO prov ist, sedan gjorde jag matte provet direkt efter det också o sen fick jag faktiskt sluta (AA). Slapp dag. O NO provet skulle jag egentligen göra imrogon xD
Så nu har jag fått det bortgjort också :) *smile* känner mig duktig.
var tjockis idag också, gick o köpte godis, ok iofs gav jag bort merparten men men.
Jag ahr en massa att skriva men jag ska se på Irene huss nu! kram<3


Okey, jag bjuder faktiskt på den här, jag ver jag är grymt jävla ful för att vara helt ärlig. men jag bjuder fakitskt på den ändå. Lilla vasaloppet okänt år på västteg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback