LONDON!

Hejsan hoppasan där ute, jag har väldigt tråkigt och inte alls särskilt mycket att göra, sitter vid datorn och missar medium, men jag orkar inte riktigt bry mig om jag ska vara ärlig faktiskt! Jag ahr iaf packat klart o gjort allt sånt nu. Känner mig faktiskt duktig, men det känns som om jag har glömt något, men jag kan inte komma på vad det skulle vara faktiskt.
Imorgon blir det avfärd ganska tidigt hemifrån, typ kvart i 9, jag får iaf lite sovmorgon, det känns skänt. DÅ ska vi iaf på ica o hämta ut mer pengar också ska jag handla ngt att käka påvägen ner, lär ju bli dö hungrig annars, men det lär ju bli en macka och någon youghurt(stavas ;O) och någon dricka skulle jag tro, godis har jag ju redan som jag har fått av SÖT JONNA<3 Saknar dig redan<33 Underbara människa<3 *sakna sönder*
Så det lär ju inte direkt vara något annat som jag behöver faktiskt, jag har ju som allt jag behöver redan.
Men nu ska jag gå och fika snart!

Btw, var inne och kollade på shock.se och jag hittade grymt mycket snygga kläder, någon vänlig själ som vill skänka mig lite pengar så jag kan köpa dessa snygga kläder. Nä usch måste nog välja ut det absolut snyggaste och sedan blinka med ögonen mot min kära moder och säga att jag vill ha det!! Vad tror ni kommer jag få det då eller? ;P Nä, jag får väll spara lite pengar och betala dom själv, det låter mer vettigt, här får ni iaf några av kläderna! KRAM<3



Hood tröjjan och T-shirten kan ju bara krypa ner i min brevlåda tycker jag! !!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback