Orkar inte!

Så trött jag är idag alltså, har ont i hela kroppen och axel/nacke en bit på ryggen gör grymt ont och skulle göra vad som helst för att få lite massage just nu! Tänkte bara så att ni vet det. Men det är väl bara o bita ihop å ha ont, det som inte dödar det härdar, och det är riktigt sant dessutom!

Tog en prommis med Johanna för ett tag sedan men det slutade med att vi mest bara satt o snacka ist. Men det var trevligt:)
Var skönt att få lite frisk luft även om det kankse inte är så fint väder ute just nu men ändå.
Skoldagen var slapp, väldigt väldigt slapp, så jag drog ner på stan och kollade runt.
Nja annars drog jag upp te umedalen en stund innan jag for hem o käkade middag.
Vet inte vad jag ska skriva idag faktiskt. HAr inget att skriva, det är inget som har hänt. O jag känner mig bara onödig just nu!

Snart blir det city akuten och att dricka glögg med en mysig filt i soffan. Känns taggat faktiskt MYS!
Imorgon blir det skola och sedan teater, men nu ska jag skriva något hm!


glögg ikv,<3


Jag känner mig väldigt onödig, väldigt väldigt onödig för att vara exakt.
Känner mig oviktig, och som att alla helst vill att jag ska försvinna och att jag bara är ivägen HELA tiden. Som om jag bara är ett PUCKO (med stora bokstöver) som bara är där för att jag vill. Inte för att någon annan vill att jag ska!
Som om alla bara klagar på mig och klankar ner på mig så fort det är något.
Som om ingen ser att jag verkligen försöker göra mitt bästa för att få allt att funka. Okey, jag försöker verkligen men jag kanske inte lyckas så bra, men jag försöker trots allt!
Som om jag inte behövs, jag är bara onödig och det vet jag redan, men snälla säg det till mig så att jag får höra det igen, snälla!

Jag orkar egentligen inget just nu, inte ens skola för att var ahelt ärlig, jag är jätte trött på kvällarna, men jag kan ändå inte sova, hur mycket jag än vrider och vänder på mig så tar det jätte lång tid innan jag somnar hur som helst. Och skulle jag mot all förmodan somna tidigt och sova bra under natten så är jag då lika trött om inte tröttare än vad jag är annars.
Och jag känner mig seg hela dagarna, och jag har ont i huvudet och i axlarna hela tiden.
O allt annat (nästan)m är verkligen bara skit just nu, och jag orkar verkligen inte med det här just nu. För hur mycket jag än försöker, coh vad jag än gör så tyckts det på något sätt ändå alltid blir fel. Seplar ingen roll hur mycket jag vränder och vrider på det så blir det ändå fel tillslut!
Och det är inte många som verkligen säger till mig att jag verkligen gör saker som blir bra och att jag är duktig.
 Orkar int med det här längre!!!


Jag orkar inte!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback